Założenie własnej firmy wiąże się z niebagatelnymi kosztami. Aby je nico zniwelować, wielu świeżo upieczonych właścicieli decyduje się na zakup używanych mebli biurowych. Czy to dobry pomysł?
Zdecydowanie tak! Musimy się tylko zastanowić, czy wolimy zdecydować się na kupno używanych mebli, czy na wynajem mebli biurowych. Tak czy inaczej mebli nie kupujemy przecież na zawsze. Za jakiś czas możemy zmienić wystrój gabinetu czy biura i kupić nowe biurka czy szafki. Na początku jednak warto zainwestować w inne rzeczy. Nie oznacza to oczywiście tego, że mamy kupować maksymalnie wyeksploatowane meble, których korzenie sięgają jeszcze czasów PRL-u. Na rynku wtórnym jest bardzo wiele ofert na sprzedaż mebli używanych, które są w dobrym lub bardzo dobrym stanie. Firmy z większym kapitałem co jakiś czas mogą zmieniać aranżację pomieszczeń. W ten sposób wystawiają na sprzedaż meble, z których korzystano wcześniej. Używane meble biurowe są też sprzedawana przez firmy, którym się nie powiodło. Meble takie sprowadzane są też z zagranicy, najczęściej z Niemiec. Warto więc rozejrzeć się za takimi ofertami. Ceny mebli używanych są często bardzo atrakcyjne dla kupującego, ponieważ ich właścicielowi zależeć może na jak najszybszej sprzedaży.
Decydując się na zakup używanych mebli biurowych musimy tylko zwrócić uwagę na ich ogólny wygląd i stan zużycia. Jeśli zarówno to, jak i ich cena będzie nas zadowalać, nie ma co się dłużej zastanawiać. Używane meble mogą nam posłużyć jeszcze wiele lat.